25:e maj 2011

Hola folket! Allt bra idag? Löning ju, så folk lär ju vara lite nöjda idag iallafall. Själv kämpar jag med ansiktet just nu som bara vill säcka ihop, haha. Inte rätt jobb att se trött ut på. Här "måste" jag ju gå runt och le och vara trevlig så därför sitter jag och gör grimaser med ansiktet för att pigg upp mig själv, haha. Kom hem ca 23.30 (vi drog över en halvtimme på klassen), somnade väl efter 00.30 någon gång då jag har så svårt att somna med en gång. Måste alltid varva ner lite och hinner inte riktigt det. Och i natt har ju Louie varit jobbigare än vanligt, vet inte om jag har smällt till honom ett par gånger i sömnen, det har jag säkert för han var verkligen jobbig. Drog klorna i mitt hår, klappade mig på kinden med tassen (ja, han gör faktiskt det), jamade, klättrade, slickade/bet örat. Fan, blev ju tokig.

Haha, jaja... Inatt sover jag med stängd dörr iallafall ;) Klassen igår var jätterolig, träffade Julia (som går hos Laszlo) på tubbelbanan och tvingade med mig henne på klassen, haha. Igår var vi väldigt många också. Idag är det onsdag och schemat är fuuullspäckat. Jobb, fika, jobb, dans. Jag gillar att ha mycket att göra faktiskt. Känns som att mitt liv är lite mer meningsfullt då, haha. Vad hemskt det låter, men det känns inte som att jag slösar bort min tid på att ligga och sova iallafall. Vilket jag gjorde väldigt mycket i höstas när jag bara jobbade på Stage. Då sov jag ju fan till kl 13 varje dag. Inte OK.




Koreografin vi körde igår. Kan säga att jag har två pucklar på ryggen efter kullerbyttorna, haha. Hur lyckas jaaag?!

Kommentarer
Postat av: S

Vet inte om du svarade men frågar igen, är du singel?:) Du kan svara till min mail ovan... ha det bra! :)

2011-05-25 @ 10:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback