26:e maj 2011

HEJ! Sitter och gäspar stort som jag gör varje morgon eftersom min kropp tydligen inte vill vänja sig vid att gå upp tidigt. Ont i ryggen har jag också, men bara när jag låter mig bakåt mot stolsryggen. Har typ tre pucklar mitt på ryggen som är röd/blåa, haha. Gjorde kullerbyttorna i förrgår lite fel. Men igår gick det bättre :)

Igår så jobbade jag till 14, gick och fikade och hängde i affärer med Philip, sen åkte jag till Stage, jobbade till 19, drog mig snabbt till Base och tog klass för K&K som började 19.30 (jag hann). Klassen igår var sista på Base för denna terminen (kommer gå in i deprission) men jag ska ta deras sista klass för terminen på Ackis på söndag.

IDAG DÅ! Då är det torsdag! Men inte helg än inte! Direkt efter jobbet här i receptionen så springer jag iväg till Stadion där jag nu ska jobba på Stockholm Marathon i tre dagar. Marathonet är inte förrän lördag, men evenemangen startar redan idag. Det är min jobbarkompis Sara från Stage som fixade detta. Vet dock inte än vad jag ska göra riktigt, men det märker vi väl idag, hehe. Spännande, spännande. Jobbar till ca 20.15, tror jag. Slutar alltså rätt tidigt idag ;) Göttans.


Mina söta elever igår. Dom lekte "Under hökens vingar kom" och efter typ två minuter började en tjej gråta för att hon blev kullad. Varför är dom stackars barnen så tävlingsinriktade????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback