29:e maj 2011 - LEDIG DAG!!

Åååååh, vad skönt jag har det här i min säng. Har betalat av alla räkningar denna månaden, ska bara betala lite pengar till systrami som jag är skyldig pengar också och sen är jag helt fattig. Men jag njuter ändå eftersom jag har haft en heeelt ledig dag. Så efter att Philip gick imorse så sov jag tills kl 13.20 typ. Så jäkla skööööönt! Nu har jag käkat lunch, jag har duschat och kan chilla lite innan jag drar mig till ackis för att ta terminens sista klass för Karl och Knut.

Helgen har varit kort men intensiv. Jobbade ju som sagt hela fredagen, kom hem ca 21, däckade kl 22. Så började vi 07.45 nästa morgon igen och slutade ca 14.00. Då var jag helt slut efter att ha promotat Carfax på stan så jag sov i ett par timmar innan jag mötte upp Philip på Vapiano där vi käkade oss en god middag. Jag berättade ju för några veckor sen om att jag skulle få presentkort och det fick jag. 200kr, så det blev varsin middag för mig och Philip även om han köpte till sig lite extra saker, haha. Han käkade fan en pizza OCH en pasta OCH efterrätt. Vi gick och tog oss ett glas på Dovas innan vi gick på bio och såg "Blue Valentine". Riktigt bra film, men ajg mådde psykiskt dåligt efter den. Under hela filmen satt jag med gråten i halsen... den tog riktigt hårt alltså.

See you later. Ska lägga upp lite bilder osv från eventet senare. Puss


Kolla mitt snygga blåa nagellack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback