2:a maj 2011

Go' morron! MÅNDAG idag. Och om det känns i kroppen, haha. Det var galet tungt att vakna imorse men ännu svårare var det att somna igår faktiskt. Låg och kollade på ett och ett halv O.C. avsnitt innan jag till slut somnade. Menmen. Vad händer idag? Det gamla vanliga, usch hatar rutiner, jobb till 14, paus till 17, jobb till 18.30, hem, äta, sova. Typ så tror jag det kommer se ut idag. Förutom att jag ska koreografera under min paus. Det är inte långt kvar tills eleverna har show och det är GANSKA mycket kvar på mina koreografier, ehehehe. Stackarna.

Idag känner jag mig tråkig i klädseln, men det får vara:
Något jag dock dampar på riktigt nu är mitt hår. USCH vad tråkigt det är. Kan det bara bli LÅÅÅÅNGT snart?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback