30:e maj 2011

Hej sötisar. Solen är framme och det är en strålande dag ;) (inget går upp emot lite positivenergi på morgonen... but I wouldn't know, hahaha). Det är måndag och jag sitter på mitt receptionistjobb. Helt okej pigg faktiskt. Vaknade av mig själv ca 06.30, så fick sova vidare en halvtimme men ja, jag var pigg. Kanske för att jag sov typ 50timmar igår.

Idag är det jobb som gäller. Wiihoo! Har en paus mellan 14-16.30 sen är det dubbelklass med min "Mini-avancerade" på Stage som gäller. Sista spurten innan showen som äger rum nästa helg. Denna helgen har varit bra. Igår var sista klassen för terminen med Subjazz, vilket gör att jag går in i en dansdepression nu. Suck... Men dom är tillbaka om ett par veckor och kör sommarkurser, så jag håller modet uppe. Dessutom kommer min favoritlärare Hanna tillbaka från München i ett par veckor och har lite klasser, så då blir jag glad också.


Här har ni ett klipp från i lördags. Startskottet av Sthlm Marathon och jäklar vilken tsunami av människor det kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback