31:a maj 2011

Shit, det är fasen sista maj idag! Kan ni fatta att det är sommar? Känns ju inte riktigt så än, men idag lyser solen och värmen är på väg in, så jag slängde på mig en klänning idag. Har en rätt fullbokad dag idag. Har köpt biljett ner till Göteborg nu, så imorgon kl 15 åker tåget. Asnice! Dock långsamt tåg, vilket Louie inte kommer gilla, men vafan, lite får man tåla :) Sen när jag slutar jobbet idag kl 14, så har jag massa småärenden jag ska hinna med innan jag ska hämta skitungarna (som jag älskar)  på dagis och passa dom resten av kvällen. Delvis måste jag hitta en transportbur till Louie då en viss syster *host* har tappat bort min transportbur när hon fick för sig att städa hos mina föräldrar (nej jag skyller inte alls på dig nu Marlene, det var inte ditt fel ;) ). Annars ska jag försöka hinna med en stund i solen också och hitta en till present till Lelo (läs Leo) som fyller år på torsdag.

Have a nice day in the sun! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback